marți, 24 ianuarie 2012

ProEconomica - Unde vrem sa ajungem? Partea II ( companii, stat, orase)


Continuam  sa postam detalii despre ce dorim sa realizam.

3 Crearea companiilor. Actionariatul.

S-a realizat: 
Acum functioneaza 4 tipuri de companii: de crestere, de producere, magazine si laboratoare fiecare avand functionalul sau. Cu regret, introducerea mai multor companii ia foarte mult timp. De exemplu, pentru a introduce o companie dureaza minim o jumatate de zi de munca. Totusi, in urmatoarea perioada vor aparea saptamanal noi lanturi de companii. Lista cu toate companiile care vor exista le vom plasa pe acest blog.
Se realizeaza:
Un aspect important va fi schimbarea sistemului de impozitare. Impozitul se va calcula din profit, si nu din venit ca pana acum. In prezent finalizam deja sistemul de actiuni care va permite jucatorilor sa castige bani reali. Astfel la trecere unui nivel utilzatorul va genera actiuni. Acesta va avea la dispozitie 48 de ore ca sa le cumpere. In cazul in care nu a reusit sa le procure, actiunile vor aparea pe piata si vor putea fi cumparate de alti jucatori. Conform numarului de actiuni detinute de jucator la companiile sale se genereaza un anumit numar de actiuni virtuale la fiecare nivel pe care il ridica la companie. Aceste actiuni deja pot fi schmbate in euro reali.
Alte aspecte legate de companiile de prelucrare a materiei prime: capacitatea lor de productie va fi in cocordanta cu resursele reale existente in regiunea respectiva. In cazul in care in regiune nu exista petrol , acesta nu va putea fi extras. La fel vom fi nevoiti sa cream si depozite la companii, insa deja cu conditii cu mult mai usoare decat depozitul de la starea personala. In februarie vor aparea si primele Societati pe Actiuni: banci, fabrici.
In perspeciva: 
Dupa ce cream S.A. vom trece la crearea fondurilor de investitii, astfel incat jucatorii sa poata crea companii in orice colt al lumii, sa aiba posibilitate sa investeasca in alte companii fara ca sa participe la conducerea acestora.

        4.      Statul, alegeri

S-a realizat: 
Cu regret doar sistemul de votare si comunitatile au fost realizate. Se pot alege toate functiile din orase şi regiuni, precum si cele la nivel national.  Fiecare îşi poate crea pagina sa .Unele functii permit si plasarea de sondaje. Aceasta fiind ultima aplicatie in curand vor aparea si alte aspecte. Din cauza unor urgente legate de starea personala si companii am fost nevoiti sa aminam un pic adaugarea altor aplicatii legate de stat si alegeri.. Ne cerem scuze de aceasta aminare.
Se realizeaza:
Acum se lucreaza la organizarea bugetului atat la nivel national, regional cat si local. Pe prima pagina exista o imagine cu mai multe cladiri, fiecare corespunde cu un minister anumit. La fiecare dintre ele vor putea fi dezvoltate (de catre autoritati) tehnologii, caldiri ale statului (sanatorii, biblioteci, palate, cinema), care vor influienta aspecte legate de jucatori şi companii. La fel, aici vor putea fi cercetate puncte suplimentare de abilitati. Aceste aspecte vor fi dezvoltate cu ajutorul banilor bugetari. De exemplu: construirea spitalelor va permite sa cresti sanatatea. La pagina Statul meu deja vor fi toate tipurile de date statistice, care vor permite sa stim cu exactitate care e ponderea unor industrii la nivel global, cum se dezvolta statul ca societate durabila si multe alte date.
In perspectiva: 
Am vrea sa adaptam constructia societatii la realitate cat mai mult posibil.

5.      Dezvoltarea oraselor

La moment, deja se finalizeaza toate nivelele la cladiri in 3dMax. Orasele sunt practic gata, insa ramane sa integram aplicatiile de mai sus cum ar fi: capacitatile personajului, bugetele pentru toate nivele de administratie, sistemul nou de impozitare si gestiune a firmelor, precum si tehnologiile statului. Fara aceste aplicatii nu putem porni constructia de orase. Orasele vor fi construite de catre primar cu sprijinul presedinelui regiunii, care poate decide cati bani si la care primarie vor fi alocati. La construirea oraselor participa toti jucatorii, caci fiecare cladire necesita activitatea unui anumit numar de jucatori pentru a fi construita. Fiecare cladire ridicata influienteaza mai multe aspecte legate de activitatea jucatorlor sau a companiilor.

Un comentariu: