joi, 26 ianuarie 2012

Profilul personajului virtual - nivele, experienta, starea personala ( tabela)



Dorim prin aceasta postare sa specificam care sunt necesitatile personajului virtual. Speram ca aceste informatii, comparatii intre nivele sa va permita sa intelegi mai clar aceasta aplicatie precum si evolutia nivelelor.





Niv.



Exp.
Alim. Primar
%/h
Alim. Secund.
%/h

Aspect
%/h
Igiena
%/h
Locuinţă
Desing
%/h

Tehnică
%/h
Obiecte de Lux
%/h
1
50
0,5
-
-
-
-
-
-
2
100
0,5
0,5
-
-
-
-
-
3
200
1
0,5
-
-
-
-
-
4
400
1
0,5
-
-
-
-
-
5
600
1
0,5
0,5
-
-
-
-
6
800
1
1
0,5
-
-
-
-
7
1000
1
1
0,5
-
-
-
-
8
1500
1
1
0,5
0,1
-
-
-
9
2500
1
1
0,5
0,1
0,1
-
-
10
4000
1
1
0,7
0,1
0,1
0,1
-
11
6000
1,5
1,5
1
0,1
0,1
0,1
0,1
12
8500
1,5
1,5
1
0,1
0,1
0,1
0,1
13
11500
1,5
1,5
1
0,1
0,1
0,1
0,1
14
15000
2
2
1
0,1
0,1
0,1
0,1
15
19000
2
2
1,5
0,1
0,1
0,1
0,1
16
23500
2,5
2,5
2
0,1
0,1
0,1
0,1
17
28500
2,5
2,5
2
0,1
0,1
0,1
0,1
18
34000
3
3
2,5
0,1
0,1
0,1
0,1
19
40000
3
3
2,5
0,1
0,1
0,1
0,1
20
50000
3,5
3,5
3
0,1
0,1
0,1
0,1

4 comentarii:

  1. ceva detalii despre urm implementari :D ?

    RăspundețiȘtergere
  2. sa inteleg deci ca scade 1.5% din cat e starea respectiva, adica 1.5 daca e 100% si daca e 300% scade 4.5 , sau scade 1.5 puncte procentuale pe ora?

    RăspundețiȘtergere
  3. lefter nu conteaza cite procente ai ca total la bara 300 sau 200, scaderea peste tot e egala fie 1,5 % au alta cifra

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Iti voi fi referal daca ma vei ajuta cat de cat la acest joc.
    OK?

    RăspundețiȘtergere