Dorim prin aceasta postare sa specificam care sunt necesitatile personajului virtual. Speram ca aceste informatii, comparatii intre nivele sa va permita sa intelegi mai clar aceasta aplicatie precum si evolutia nivelelor.
Niv. | Exp. | Alim. Primar %/h | Alim. Secund. %/h | Aspect %/h | Igiena %/h | Locuinţă Desing %/h | Tehnică %/h | Obiecte de Lux %/h |
1 | 50 | 0,5 | - | - | - | - | - | - |
2 | 100 | 0,5 | 0,5 | - | - | - | - | - |
3 | 200 | 1 | 0,5 | - | - | - | - | - |
4 | 400 | 1 | 0,5 | - | - | - | - | - |
5 | 600 | 1 | 0,5 | 0,5 | - | - | - | - |
6 | 800 | 1 | 1 | 0,5 | - | - | - | - |
7 | 1000 | 1 | 1 | 0,5 | - | - | - | - |
8 | 1500 | 1 | 1 | 0,5 | 0,1 | - | - | - |
9 | 2500 | 1 | 1 | 0,5 | 0,1 | 0,1 | - | - |
10 | 4000 | 1 | 1 | 0,7 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | - |
11 | 6000 | 1,5 | 1,5 | 1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 |
12 | 8500 | 1,5 | 1,5 | 1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 |
13 | 11500 | 1,5 | 1,5 | 1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 |
14 | 15000 | 2 | 2 | 1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 |
15 | 19000 | 2 | 2 | 1,5 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 |
16 | 23500 | 2,5 | 2,5 | 2 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 |
17 | 28500 | 2,5 | 2,5 | 2 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 |
18 | 34000 | 3 | 3 | 2,5 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 |
19 | 40000 | 3 | 3 | 2,5 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 |
20 | 50000 | 3,5 | 3,5 | 3 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 |
ceva detalii despre urm implementari :D ?
RăspundețiȘtergeresa inteleg deci ca scade 1.5% din cat e starea respectiva, adica 1.5 daca e 100% si daca e 300% scade 4.5 , sau scade 1.5 puncte procentuale pe ora?
RăspundețiȘtergerelefter nu conteaza cite procente ai ca total la bara 300 sau 200, scaderea peste tot e egala fie 1,5 % au alta cifra
RăspundețiȘtergereBuna! Iti voi fi referal daca ma vei ajuta cat de cat la acest joc.
RăspundețiȘtergereOK?